2p

2010. februártól Tóth Gábor az Omnicom Media Group digitális divíziójának új igazgatója. A szakember korábban a CV-Online ügyvezető igazgatója volt.

Tóth Gábor 2000-ben az OMD-nél kezdte szakmai pályafutását, ahol az OMD Digital létrehozásában is közreműködött, akkori ügyfelei többek között a Vodafone, K&H, PSA Csoport, Pepsi vagy a McDonald’s voltak. 2004-től a Wizz Air webfejlesztéséért és online marketingjéért felelt. 2005 nyarától a budapesti központtal működő CV-Online regionális marketing igazgatója, majd ügyvezető igazgatója lett. 2010-től az OMG Digital divízó igazgatója.

"A digitális terület mára megszűnt új médiának lenni. A klasszikus digitális megoldások tervezési szempontból nem válnak el az ATL tervezési feladatoktól, így a csoportokon belül a tervezőknek mind online, mind offline területeken helyt kell állniuk" - mondta Tóth Gábor.

Az új vezető tervei között szerepel - a PHD esetében már működő - digitális integráció folytatása a tervezői csoportokon belül, így biztosítva az ügynökségi csoport ügyfelei számára a még hatékonyabb online kommunikációs kampányok tervezését és lebonyolítását.

Természetesen ez nem jelenti az OMG Digital megszűnését, csak a divízió szerepkörének átalakulását vetíti előre. "Célom, hogy a divízió az Omnicom Media Group digitális innovációs központjaként működjön és olyan új, jövőbemutató területekre koncentrálva nyújtson egyedi megoldásokat ügyfeleinknek, mint social media, mobil kommunikációs eszközök vagy digitális televíziózás” – tette hozzá Tóth Gábor.

További karrierhírek az mfor.hu Menedzserek rovatában.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!