Tóth Gábor 2000-ben az OMD-nél kezdte szakmai pályafutását, ahol az OMD Digital létrehozásában is közreműködött, akkori ügyfelei többek között a Vodafone, K&H, PSA Csoport, Pepsi vagy a McDonald’s voltak. 2004-től a Wizz Air webfejlesztéséért és online marketingjéért felelt. 2005 nyarától a budapesti központtal működő CV-Online regionális marketing igazgatója, majd ügyvezető igazgatója lett. 2010-től az OMG Digital divízó igazgatója.
"A digitális terület mára megszűnt új médiának lenni. A klasszikus digitális megoldások tervezési szempontból nem válnak el az ATL tervezési feladatoktól, így a csoportokon belül a tervezőknek mind online, mind offline területeken helyt kell állniuk" - mondta Tóth Gábor.
Az új vezető tervei között szerepel - a PHD esetében már működő - digitális integráció folytatása a tervezői csoportokon belül, így biztosítva az ügynökségi csoport ügyfelei számára a még hatékonyabb online kommunikációs kampányok tervezését és lebonyolítását.
Természetesen ez nem jelenti az OMG Digital megszűnését, csak a divízió szerepkörének átalakulását vetíti előre. "Célom, hogy a divízió az Omnicom Media Group digitális innovációs központjaként működjön és olyan új, jövőbemutató területekre koncentrálva nyújtson egyedi megoldásokat ügyfeleinknek, mint social media, mobil kommunikációs eszközök vagy digitális televíziózás” – tette hozzá Tóth Gábor.
További karrierhírek az mfor.hu Menedzserek rovatában.