Kálmán Tamás, az Etarget magyarországi vezetője elmondta: "a bővülés további lehetőség hirdetőink számára, hogy a hirdetési rendszeren keresztül újabb látogatókat szerezzenek. Mostanra szerencsére már a nagyobb internetes portálok is felismerték a szolgáltatás előnyeit. Bízunk benne, hogy felszámoltuk azokat az akadályokat, amelyek eddig gátolták, hogy a kis- és középvállalkozások a célirányos internet marketingbe fektessenek."
Az ügyfelek számának dinamikus bővülésében valószínűleg nagy szerepet játszott a tavaly bejelentett kattintási árak húsz forintos alapárra való csökkentetése, amellyel az Etarget az egyik legolcsóbb pay-per-click szolgáltatást nyújtja a magyar piacon. A csökkentett árral olyan kis-és középvállalkozások számára is hozzáférhetővé váltak a szolgáltatások, amelyek eddig ezt a hirdetési formát nem tudták megfizetni.
Szakemberek szerint az Etarget egyik nagy előnye a relevencia, így azon kereséseknél jelennek meg a hirdetések, amelyek a tartalomhoz illenek, és ez rendkívül előnyös szolgáltatás az ügyfelek számára. A hirdetések megjelenése a kulcsszavak alapján történik. Az cég ügyfelei úgy választhatják meg a kulcsszavakat, hogy azok tükrözzék a cégek tevékenységét. Ha két vagy több ügyfél ugyanazt a szót adja meg, árverésekkel döntik el, ki kapja meg az előkelőbb pozíciót. Az egész folyamat rendkívül gyors és rugalmas, ezzel lehetővé válik, hogy az ügyfelek szinte másodpercek leforgása alatt az asztaluk mellől meghatározzák a kampányukat, mely új, potenciális ügyfeleket szerez a hirdetőnek.
A 2002-ben alapított cég vezető szerepet tölt be a célirányos internet marketing piacán, Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában. Partnerei között olyan hazai lapok találhatók, mint például a Startlap.hu, Napi online, Nők Lapja Café, Ma.hu, SG.hu, Index.hu.