Az Effect Media a köztéri reklámok 30 millió eurós román piacán a harmadik legnagyobb szereplő. A BKV-járművek belső felületeit értékesítő Peron Kft.-ben a Multireklámnak 25 százalékos tulajdoni hányada van; a cég negyedik nagy érdekeltsége a Kelet-Közép-Európa 12 országában működő, a neonreklámok területén piacvezető Defi Reklám, amelyben 20 százalékos tulajdonos. A Multireklám tavaly 5 milliárd forintos nettó árbevételt ért el, 2006-ban a vezérigazgató 6,3 milliárdos forgalomra számít.
A Csányi-birodalom - a csoporton belüli forgalom nélkül - a Gazdasági Versenyhivatal adatai szerint 2005-ben 183,5 milliárd forint nettó árbevételt ért el. Tavaly év végén kapott zöld utat a GVH-tól a Csányi Sándor száz százalékos tulajdonában lévő Bonitás 2002 Befektető és Tanácsadó Kft. valamint az MFS 2000 Magyar Lőszergyártó Rt. összefonódása - olvasható a Világgazdaságban.