A Viasat3 5,9 százalékos kereskedelmi közönségaránnyal történetének legjobb éves nézettségét érte el 2006-ban. A teljesítmény értékét növeli, hogy a földi sugárzású adók közül a kereskedelmi tévék veszítettek 2005-ös piaci részesedésükből (RTL Klub: -5,8 százalék; TV2: -5,4 százalék), az m1 pedig minimálisan növekedett (+2,2 százalék).
A csak kábelen fogható adók körében megkérdőjelezhetetlen a csatorna piacvezető pozíciója: a nézettségi versenyben a Viasat3-at (5,9 százalék)* követő adók hasonló lefedettséggel lényegesen alacsonyabb nézettséget értek el (DunaTV: 1,7 százalék, m2: 1,5 százalék, film+: 1,5 százalék)*.
*kereskedelmi közönségarány, A18-49
A 2006. évi növekedést elsősorban a kereskedelmi főműsoridő (18:00-22:59) átlagot meghaladó, 14,6 százlaékos növekedése generálta. Akárcsak 2005-ben, 2006-ban a kábeltévével rendelkező 18-49 éves lakosság körében a Viasat3 volt a harmadik legnépszerűbb csatorna (7,4 százalék SHR), megelőzve az m1-et (6,8 százalék SHR).