1p

Miért állhatott be a Tisza és a Fidesz közötti különbség?
Ki nyerhet az adók körüli politikai viharon?
Mi lesz az átláthatósági törvényből?

Online Klasszis Klub élőben Somogyi Zoltánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves szociológust!

2025. szeptember 24. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Rekordot döntött 2006-ban a Viasat3 nézettsége, amely 8,9 százalékkal nőtt 2005-höz képest.

A Viasat3 5,9 százalékos kereskedelmi közönségaránnyal történetének legjobb éves nézettségét érte el 2006-ban. A teljesítmény értékét növeli, hogy a földi sugárzású adók közül a kereskedelmi tévék veszítettek 2005-ös piaci részesedésükből (RTL Klub: -5,8 százalék; TV2: -5,4 százalék), az m1 pedig minimálisan növekedett (+2,2 százalék).

A csak kábelen fogható adók körében megkérdőjelezhetetlen a csatorna piacvezető pozíciója: a nézettségi versenyben a Viasat3-at (5,9 százalék)* követő adók hasonló lefedettséggel lényegesen alacsonyabb nézettséget értek el (DunaTV: 1,7 százalék, m2: 1,5 százalék, film+: 1,5 százalék)*.

*kereskedelmi közönségarány, A18-49

A 2006. évi növekedést elsősorban a kereskedelmi főműsoridő (18:00-22:59) átlagot meghaladó, 14,6 százlaékos növekedése generálta. Akárcsak 2005-ben, 2006-ban a kábeltévével rendelkező 18-49 éves lakosság körében a Viasat3 volt a harmadik legnépszerűbb csatorna (7,4 százalék SHR), megelőzve az m1-et (6,8 százalék SHR).

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!