Az első hat hónapban 3,1 százalékkal 1,2 milliárd euróra nőtt a csoport árbevétele az egy évvel korábbi 1,17 milliárdról, elsősorban a külföldi - lengyelországi, magyarországi és oroszországi - publikációknak, illetve a hirdetési bevétel növekedésének köszönhetően. Az adózott eredmény viszont 111 millió euróról 89 millióra csökkent.
A további tervekről szólva Mathias Döpfner vezérigazgató elmondta, hogy erősíteni akarják az online és a digitális üzletágat, a cégcsoport Európa vezető multimédia vállalkozása kíván lenni.
A vállalat nemrégiben vette meg a nőknek szóló portálokat üzemeltető francia AuFeminin.com céget, illetve a Wallstreet:Online tőzsdei hírszolgáltatót, amelynek több mint 350 ezer előfizetője van.
A Springer folyamatosan bővíti televíziós portfolióját is: tavaly év végén megszerezte a lengyel Polsat kereskedelmi televízió 25,1 százalékát. A Polsat két 24 órás csatornát, valamint egy egészségügyi és két sportcsatornát működtet. Nem sokkal előtte a török Dogan televíziós társaságban szereztek 25 százalékos részesedést.