A Motorolának tavaly a magyar piacon 15-18 százalék közötti részesedése volt, amit az idén húsz százalékra szeretne növelni. A társaság a magyar piacon alapvetően közép és felső kategóriás mobiltelefonokat forgalmaz. Az elmúlt időszakkal kapcsolatban az ügyvezető elmondta: javult a márka megítélése, ami annak is köszönhető, hogy sikerült az új dizájnnal rendelkező telefonokból egy változatos, az ügyfeleknek is tetsző portfóliót kialakítani.
Suga János az idei évről elmondta: elsődleges céljuk az, hogy növeljék az ügyfél elégedettséget. Úgy vélte, az eladások 30-50 százalékát kitevő alsó kategóriás készülékek piaca az idén tovább csökkenhet, miközben a közép- és felső kategóriásoké ennek megfelelően bővülhet. Ezen belül egyre keresettebbek lesznek a széles sávú mobil internetezésre alkalmas, HSDPA-képes, multimédiás készülékek. Az ügyvezető szerint a közép- és felső kategóriás készülékek iránti keresletet növeli, hogy az emberek egyre inkább egyre jobb készülékeket akarnak, a szolgáltatók pedig ennek megfelelően alakítják készüléktámogatási rendszerüket.