Pedig a pipa logós cég már így is az amerikai sportruházati piac negyven százalékával bír, amely több, mint a két konkurens a Reebok és az Adidas együttes részesedése. Bár a két ifjú titán rekordösszegű szerződtetése meglehetősen kockázatos volt - véli Paul Swangard az Oregoni Egyetem Sports Marketing Centerének vezetője, a kiélezett piaci helyzet rákényszeríti a cégeket, hogy a legígéretesebb játékosokat még kiteljesedésük előtt magukhoz kössék hosszú távú kontraktusokkal. Amennyiben több ilyen esetben kudarcot vallanak a fiatalokkal a cégek, az esetleg arra predesztinálhatja a három nagyot, hogy átértékelje szponzorációs stratégiáját, ám addig egyre fiatalabbakat, egyre nagyobb összegekért fognak szerződtetni, véli a szakember.
Tovább tart a cipőháború
A sportcipők piacán egyre élesebb csata dúl, ennek zsoldosai pedig azok a sztárok, akik egy-egy márkához a nevüket, arcukat adják. A csatában a Nike látszik a legjobb pozícióba kerülni, aki újabb komoly skalpot gyűjtött be.