1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A sportcipők piacán egyre élesebb csata dúl, ennek zsoldosai pedig azok a sztárok, akik egy-egy márkához a nevüket, arcukat adják. A csatában a Nike látszik a legjobb pozícióba kerülni, aki újabb komoly skalpot gyűjtött be.

Pedig a pipa logós cég már így is az amerikai sportruházati piac negyven százalékával bír, amely több, mint a két konkurens a Reebok és az Adidas együttes részesedése. Bár a két ifjú titán rekordösszegű szerződtetése meglehetősen kockázatos volt - véli Paul Swangard az Oregoni Egyetem Sports Marketing Centerének vezetője, a kiélezett piaci helyzet rákényszeríti a cégeket, hogy a legígéretesebb játékosokat még kiteljesedésük előtt magukhoz kössék hosszú távú kontraktusokkal. Amennyiben több ilyen esetben kudarcot vallanak a fiatalokkal a cégek, az esetleg arra predesztinálhatja a három nagyot, hogy átértékelje szponzorációs stratégiáját, ám addig egyre fiatalabbakat, egyre nagyobb összegekért fognak szerződtetni, véli a szakember.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!