A vállalatnál tavaly állt fel a kelet-európai szervezeti egység, amikor is a divatház Magyarországon is megjelent üzletekkel. A régiós terjeszkedés kapcsán négy országot említ az éves üzleti beszámoló: Szlovéniát, Magyarországot, Csehországot és Lengyelországot.
A Vögele nehézségekről adott számot a 2006-os eladásokra vonatkozóan (nettó értékben 1,8 százalékos csökkenés). Ugyanakkor Kelet-Európában a várakozások túlteljesültek. A svájci kereskedelmi vállalkozás a EBITDA, azaz a pénzforgalmi egyenleg negatív egyenlegét viszont a kelet-európai indulással kapcsolatos költségekkel magyarázta.
Mindezek dacára elsősorban Kelet-Európára koncentrálnak az idén. A vállalat közleménye szerint Magyarország mellett Szlovéniában terveznek jelentős bővülést. Ugyanakkor például Németországban több egységet bezárnak, mivel azok a Charles Vögele Group veszteségét növelik.