1p

Összeomlik vagy magára talál a magyar gazdaság?
Tartogat még meglepetéseket Trump?
Ki profitálhat Gyurcsány Ferenc távozásából?

Online Klasszis Klub élőben Lengyel Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves politológust, közgazdászt!

2025. május 20. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A közép- és dél-európai terjeszkedés áll a következő, 2006/2007-es üzleti évben is a német drogerie markt (dm) drogérialánc üzleti stratégiájának középpontjában. Romániában a cég piaci belépését tervezi, Kelet-Európa egészében mintegy 100 újabb üzletet tervez megnyitni.

Az Európa-szerte 1720 üzlettel és 24 477 alkalmazottal dolgozó hálózat 2005/2006-os üzleti évében 3,7 milliárd eurós csoportszintű forgalmat bonyolított, ez 11,7 százalékkal haladta meg az előző üzleti év forgalmát. Adózott eredménye - a korábbiakhoz hasonlóan - az éves forgalom mintegy 1 százaléka volt. A cég befektetései az időszakban elérték a 120 millió eurót.

Elmúlt üzleti évében 70 új üzletet nyitott, Németországon és Ausztrián kívül hét további, elsősorban kelet-és közép-európai országban tevékenykedő társaság. A cég régiós leányvállalatainál, így Csehországban, Magyarországon, Szlovákiában, Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában és Boszniában az összesített forgalom 12 százalékkal 977 millió euróra nőtt.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!