2p

Az ügyfélkör bővülésének köszönhetően az első fél évben az egy évvel korábbihoz képest több mint 15 százalékkal, mintegy 1,5 milliárd forintra nőtt a telefonos ügyfélszolgálatokat működtető Sykes Közép-Európa Kft. bevétele - tudta meg a Világgazdaság Túri Pétertől, a társaság ügyvezető igazgatójától.

Az idén szerzett új ügyfelek - Fujitsu-Siemens, Sony Ericsson, Kodak - számára regionális szintű szolgáltatásokat nyújt a Sykes lengyel, cseh, szlovák, orosz, magyar és román nyelven. A tervek szerint a jövőben az egykori Jugoszlávia utódállamaira is kiterjesztik a szolgáltatást, illetve az igényeket követve a görög és török nyelv is bekerül a kínálatba.

A 30 éve alapított Sykes nyolc éve jelent meg Magyarországon, a hazai érdekeltség a vállalat regionális központja. Innen irányítják az olaszországi, szlovákiai irodák munkáját is, illetve a közeljövőben a régióban nyíló új képviseleteket is. Bár konkrét tervek még nincsenek, nagy eséllyel valamelyik újonnan csatlakozott EU-tagállamban terjeszkedik tovább a Sykes.

A társaságnak Budapesten és Miskolcon egyaránt két-két központja van, ahol már közel 800 embert foglalkoztatnak. A két miskolci helyszínt - ahol jelenleg mintegy 300-an dolgoznak - kinőtték, a további bővítési lehetőségekről már tárgyalnak a helyi önkormányzattal.

Csak az új ügyfeleknek köszönhetően idén már 60 fővel bővült a cég, és az év végéig, jövő év elejéig hasonló mértékű növekedésre számítanak a közelmúltban elnyert megbízások kapcsán, számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!