A csak Airbus-okkal repülő TAP az új gépekkel a hosszú távú flottáját kívánja erősíteni. Az A330-200-asokat 2007-től, az A350-eseket pedig 2013-tól állítja csatasorba a cég. A portugál légitársaság ezzel a dél- és észak-amerikai valamint az afrikai útjai iránti kereslet megnövekedésére reagál.
Az A330-asok és A350-esek megvételével a TAP üzemeltetési, karbantartási és tanítási költségeket spórol meg, a két típus ugyanis sok tekintetben nagyon hasonlít egymáshoz. Az Airbus szerint egy A330-asokból, A340-esekből és A350-esekből álló flottával minden hosszú távra repülő társaság igényét kielégíthető.
A Kingfisher harmincdarabos rendeléssel folytatja nagyszabású bővítését. Az A320-asok és A319-esek keverékéből álló rendelés szállítása 2008 elején kezdődik. A cég eddig is üzemeltetett hét darab A320-ast indiai belföldi utakon, s további három A319-es érkezését várja december ötödikére. Az indiai Kingfisher anyacégének elnöke szerint a már meglévő A320-asok eddig jól beváltak, az utasok nagy érdeklődést mutatnak a stílusos, mégis elérhető árú utazási lehetőség iránt.
A Kingfisher egy dinamikusan növekvő cég, mindössze hat hónap alatt bekebelezte az indiai belföldi piac hat százalékát. A vállalat korábban már rendelt öt Airbus A380-ast, öt A330-ast és öt darab A350-est.
A kuvaiti ALAFCO a repülőgép-bérbeadó társaságok közül elsőként rendelt az Airbus új A350-es modelljéből, s tizenkét darabos rendelése mellé elővásárlási jogot vett hat másikra. A cég gépei 2012 harmadik negyedévére várhatók. A vállalat elnök-vezérigazgatója szerint az A350-es jó módja az előrelátó befektetésnek, hiszen a közel-keleti ügyfeleknek hamarosan szükségük lesz a típus által kínált gazdaságosságra és hatótávolságra.