3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Nestlé Hungária Kft. új, magasabb teljesítményű gépek beszerzését tervezi szerencsi gyárában, amellyel tovább növeli a kapacitást. Az élelmiszeripari vállalat tavaly is jelentős összeget fektetett termékei és gyárai fejlesztésébe, valamint további lépéseket tett táplálkozási, egészség és wellness vállalati imázsának megerősítésére.

2006-ban a Nestlé Hungária közel 5 százalékos növekedéssel 86 milliárd forintos konszolidált nettó árbevétet ért el. Az üzleti tevékenység eredménye hárommilliárd forint volt, az export pedig 38,2 milliárd forint - áll a Nestlé Hungária Kft. sajtóközleményében.

A szerencsi kakaó-, kávégyártó- és töltőüzem 2006-ban különböző beruházások eredményeképpen a termelést közel 10 százalékkal (több mint kétezer tonnával) növelte. A növekvő kereslet és szélesedő piac kielégítésére a Nestlé új, magasabb teljesítményű gépek beszerzését tervezi 2007-ben, melyek várhatóan a kapacitás 30 százalékos növekedését fogják eredményezni.

A büki állateledelgyár a Nestlé legnagyobb üzeme Magyarországon. 2006-ban a cég 5,2 milliárd forint értékben eszközölt befektetést egy új gyártósorba, mely a termelési kapacitást 50 százalékkal növelte. A társaság jelentős összegeket fektetett be a törökbálinti jégkrémgyárban is. 2006 óta az európai pálcikás jégkrémek gyártása Magyarországon történik, ezért a cég egy új gyártósort vásárolt, mely a termékcsoport gyártásának 50 százalékos növekedését eredményezte.

A vállalatcsoport egyetlen európai üreges csokoládéfigurát gyártó egységében 2007-ben elindult a termelés optimalizálása. A tervezési folyamatok stabilizálásától, a költséghatékonyabb gyártástól a gyár várhatóan jó ívű növekedési pályára áll.

2006-ban a Nestlé portfoliója számtalan új termékkel bővült, és a termékfejlesztés idén is folytatódik. A cég már megjelent a Boci Aero termékével, a

KitKat PopChoc szintén kapható idén februártól a boltokban. Ez évben tizenhétféle új üveges bébiétel, valamint egy teljesen új termékkategória, a folyékony gabonaalapú tejpép is megjelenik a piacon.

A Nestlé Magyarországon több mint 1600 főt foglalkoztat, közülük 2006-ban 1100 fő számára szerveztek képzéseket 80 millió forint értékben.

2007-re a cég további fejlesztéseket tervez: minimum 4,5 százalékos növekedéssel számol az értékesítés területén, valamint a növelni kívánja a legfontosabb termékkategóriák - kávé, konyhai termékek és édességek - versenyképességét is.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!