A Tesco-Global Áruházak Zrt. bruttó forgalma a 2006-os pénzügyi évben a nehéz gazdasági körülmények és az erősödő verseny ellenére 544 milliárd forintra nőtt. James McCann, a Tesco-Global Áruházak Zrt. vezérigazgatója közölte: "2006 kihívásokkal teli év volt a Tesco számára Magyarországon, de bízunk a gazdaság fejlődésében, és továbbra is elkötelezettek vagyunk beruházási terveink megvalósításában".
A Tesco tíz hipermarketet és négy szupermarketet nyitott a 2006-os pénzügyi évben. Ezek között volt az első úgynevezett "zöldáruház" is, a sátoraljaújhelyi Tesco-hipermarket. Mára már két újabb környezetbarát áruház is megnyitott, egy hipermarket Várpalotán és egy szupermarket Dorogon. A budaörsi hipermarket pedig napelemmel bővült. A Tesco célul tűzte ki energiatakarékosabb működését, ennek elérését szolgálják majd az eddigi zöldfejlesztések tapasztalatai.
A Tesco-Global eddig hat áruházat nyitott az idén (Nagykőrösön, Tatán, Körmenden, Csornán, Üllőn és Dorogon) és további hét hipermarket és 11 szupermarket nyitását tervezi még 2007-es pénzügyi évben. Az idei pénzügyi évben eddig két új benzinkutat adtak át (Tatán és Körmenden). Ez év végéig pedig várhatóan ötven tagúra bővül a Tesco benzinkúthálózata.
A Tesco-csoportnál a nettó forgalom 18,7 százalékkal 6,3 milliárd angol fontra növekedett a 2006-os pénzügyi évben Európában. A profit 17,3 százalékkal 318 millió angol fontra nőtt. A csoport szintű bruttó forgalom 46,6 milliárd angol font, ami a tavalyi évhez viszonyítva 10,9 százalékos bővülést jelent. A Tesco csoport profitja 11,1 százalékkal 2,5 milliárd angol fontra növekedett a tavalyi évhez képest.