James E. Lentz közölte, hogy továbbította elképzelését a japán autógyártó központi vezetőségének. A szakember egyelőre nem tudja, mikor hagyják jóvá a projektet, azonban jövő hónapban Japánba utazik, hogy megvitassák a leendő modelleket.
A Toyotánál először a januári detroiti autókiállításon merült fel az önálló Prius márka létrehozása. Lentz szerint az új márka hasonló lenne az autógyártó Scion márkájához, amely olcsóbb autókkal célozza meg a fiatalabb vásárlókat, számol be a The New York Times.
Ha valóban létrejön az önálló Prius brand, úgy az csak az Egyesült Államokat érintené, máshol minden maradna a jelenlegi felállásban – közölte Lentz.
A tervek szerint az eredetinél egy kisebb, valamint egy nagyobb Prius-modellt is piacra dobna a Toyota. A következő generációs Priust a 2009-es detroiti autókiállításon tervezi bemutatni a japán autógyártó.