1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A svájci Stadler által négyötöd részben birtokolt Stadler Trains Magyarország Kft. január végén jelezte vételi szándékát a Ganz Transelektro Közlekedési Rt. (GTK) három üzletágának egyikére, a nagyvasúti járműgyártásra, írja a Világgazdaság.

[ajanlo=1373][igazitas=right/]A lap szerint a lépés mögött az áll, hogy a reorganizáció alatt álló Transelektro Csoport tőkebevonásra készül, így friss pénz áramlik majd a GTK-ba is. Ez önmagában jó befektetésnek ígérkezik a "hírhedt" MÁV-tenderen nyertes svájci társaságnak, amely - a korábbi terveknek megfelelően - a GTK nagyvasúti üzletágának bevonásával gyártaná le a vonatokat.

Dunai Zoltán, a Stadler hazai leánycégének vezérigazgatója és kisebbségi tulajdonosa szerint "nem lenne szerencsés, ha ez az üzletág egy versenytárs kezébe kerülne". A fúzió a Stadler számára is sürgős lenne, ám az ajánlatra eddig még nem érkezett válasz, számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!