2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A következő három évben esztendőként 12-14 új üzletet tervez nyitni Magyarországon a Drogerie Markt (dm) Kft. A kozmetikai és háztartási cikkek kiskereskedelmével foglalkozó német tulajdonú cég a jelenlegi üzleti évben a forgalom csaknem 20 százalékos emelkedésre, és mintegy 48 milliárd forint árbevételre számít.

A dm a drogéria piacon 43 százalékos részesedéssel rendelkezik - mondta Wolfgang Strasser ügyvezető igazgató a cég keddi sajtótájékoztatóján. A 2005 októbertől 2006 szeptemberig tartó üzleti évben a vállalat 41 milliárd forgalmat bonyolított le az előző évi 34 milliárd forinttal szemben.

Mikó Zoltán, a társaság expanziós vezetője közölte: 2005-ről 2006-ra Magyarországon 174-ről 188-ra emelkedett az üzleteik száma, és az idén már további 12-t nyitottak. A következő három évben - a jelenlegi gazdasági környezetet feltételezve - az elmúlt évek expanziós ütemét tartva, esztendőnként 12-14 új üzletnyitásával számolnak. A következő tíz év alatt - feltételezve, hogy a magyar lakosság vásárlóereje nő - a Magyarország elérheti Ausztria jelenlegi ellátottságát - mintegy 350 üzletet.

Mára a társaság a magyarországi boltokban több mint kilencezer terméket forgalmaz, és beszállító cégeinek száma 160. Józsa Mariann beszerzési és marketingvezető elmondta: a dm boltjaiban várhatóan augusztus-szeptemberben megjelennek a gyógyhatású készítmények.

A dm csoport teljes forgalma a legutóbbi gazdasági évben elérte az 1100 milliárd forintot. Ebből a kelet-közép-európai térségben a dm Ausztria és százszázalékos leányvállalatai - Ausztriában, Boszniában, Horvátországban, Szerbiában, Szlovákiában, Szlovéniában, Csehországban, Magyarországon - 8 százalékos forgalomnövekedést értek el, ami összességében 269 milliárd forint forgalmat jelentett.

Magyarországon az első üzletet 1993. július 8-án Budapesten, a külső Üllői úton nyitották, amelyet évente mintegy 15-20 új egység követett. Európában a dm-nél mintegy 24 ezeren dolgoznak, ezen belül Magyarországon 1650-en.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!