Mikó Zoltán, a társaság expanziós vezetője közölte: 2005-ről 2006-ra Magyarországon 174-ről 188-ra emelkedett az üzleteik száma, és az idén már további 12-t nyitottak. A következő három évben - a jelenlegi gazdasági környezetet feltételezve - az elmúlt évek expanziós ütemét tartva, esztendőnként 12-14 új üzletnyitásával számolnak. A következő tíz év alatt - feltételezve, hogy a magyar lakosság vásárlóereje nő - a Magyarország elérheti Ausztria jelenlegi ellátottságát - mintegy 350 üzletet.
Mára a társaság a magyarországi boltokban több mint kilencezer terméket forgalmaz, és beszállító cégeinek száma 160. Józsa Mariann beszerzési és marketingvezető elmondta: a dm boltjaiban várhatóan augusztus-szeptemberben megjelennek a gyógyhatású készítmények.
A dm csoport teljes forgalma a legutóbbi gazdasági évben elérte az 1100 milliárd forintot. Ebből a kelet-közép-európai térségben a dm Ausztria és százszázalékos leányvállalatai - Ausztriában, Boszniában, Horvátországban, Szerbiában, Szlovákiában, Szlovéniában, Csehországban, Magyarországon - 8 százalékos forgalomnövekedést értek el, ami összességében 269 milliárd forint forgalmat jelentett.
Magyarországon az első üzletet 1993. július 8-án Budapesten, a külső Üllői úton nyitották, amelyet évente mintegy 15-20 új egység követett. Európában a dm-nél mintegy 24 ezeren dolgoznak, ezen belül Magyarországon 1650-en.