1p

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egyre nő a közösségi oldalak hirdetési költése, ahogyan a marketingesek egyre kényelmesebb eszközöket használnak és egyre nagyobb az ügyfelek elégedettsége. A keresések, az online forgalmak, a videó és nemzetközi fejlesztések a kulcsterületek, amelyekre 2007-ben figyelni kell - figyelmeztet az emarketer.com.

A folyamatos emelkedéshez a közösségi oldalaknak fejlesztenie kell, hogy jobb eszközeik legyenek a mérési eredmények kidolgozásában - áll a közösségi oldalakról szóló marketing jelentésben, amely a múlt és a jövő trendjeit mérte fel ezen a gyorsan fejlődő új területen.

Néhány trendet már feljegyzett az eMarketer legutóbbi jelentésében (Közösségi oldalak marketingje: néhány MySpace kifaragása), amely szerint sokkal jelentősebb volt a fejlődés a vártnál. Jóllehet a költés egyre gyorsabb ütemű, de a hálózatok csak kis része fejlett. Bár a közösségi oldalak egyre nagyobb részt képviselnek a vásárlásban és az eladásban, a gyors növekedés problémákat is rejt.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!