Az eddig a Lagardére Csoport tulajdonában lévő vállalat mostantól megváltozott tulajdonosi háttérrel működik tovább. A francia tulajdonost magyar pénzügyi befektetők vásárolták ki, áll a Rádió 1 közleményében. A konzorciumot a rádióhoz szorosan kötődő két szakember irányítja, és a 11 helyi tagrádióból álló hálózatot fenntartó társaság operatív vezetését is a két szakember közösen végzi majd. A Rádió 1 vezetőségébe visszatérő Márton Dávid és a jelenlegi ügyvezető, dr. Erdélyi Krisztián bejelentette, hogy a cég profilja nem változik, de a vállalat nyit az új média felé, és nagyobb hangsúlyt fektetnek majd a Rádió 1 brand értékeinek erősítésére és a pénzügyi racionalizálásra.
A Rádió 1-et alapító Márton Dávid a megalakulástól 10 éven keresztül vezette a céget, míg Erdélyi Krisztián 2000-től pénzügyi igazgatóként, majd 2004-től operatív igazgatóként, két éve pedig ügyvezető igazgatóként dolgozott a Rádió 1-nél. Erdélyi és Márton vezetői pozíciója folyamatosságot biztosít a vállalat életében, a váltás viszont egyben lehetőséget is teremt a működés továbbfejlesztésére.
A társaság vezetői bejelentették, hogy az állomások profiljában sem a hallgatók, sem pedig a partnerek nem érzékelnek majd változást: a Rádió 1 továbbra is a fiatal felnöttek kedvelt csatornája marad, a budapesti és helyi reklámidő-értékesítést továbbra is saját kereskedelmi apparátus végzi. Mindemellett az új vezetőség az új média irányába tervezi tovább bővíteni a rádió tevékenységét, és az eddigieknél nagyobb hangsúlyt fektet a Rádió 1 brand értékeinek erősítésére és a költségvetési racionalizálásra, a költséghatékonyság fokozására.
A vállalat piaci helyzetére jellemző, hogy a legfrissebb adatok szerint a Rádió 1 Budapesten a 40 év alattiak körében a leghallgatottabb helyi rádió, a jelentősebb városokban (Békéscsaba, Budapest, Debrecen, Eger, Győr, Pécs, Székesfehérvár, Veszprém) pedig a 30 év alatti lakosság tekintetében vezeti a hallgatottsági listát.