Úgy tűnik Nyugat-Európában a spanyol piac kínálja számunkra a legtöbb lehetőséget. Mivel Franciaország és Németország gazdaságilag most nincs a legjobb helyzetben, ott nem számíthatunk lényeges előrelépésre, Angliában és Olaszországban pedig a két ország normális gazdasági előrelépésének arányában juthatunk mi is előre. Jelentős eredményeket mondhatunk magunkénak egyebek között Ausztráliában, ahol éves szinten 800-ról 2500-ra növeltük az eladásaink számát, de a nehézségek ellenére nem szabad elfeledkezni Kínáról sem, ahol az elmúlt évben 25 ezer autót gyártottunk. Mindezek mellett jelentős még a dél-amerikai országokban eladott haszongépjárművek száma - 6500 darab - is. A felsoroltakon kívül több mint száz országban vagyunk jelen. Tagadhatatlan azonban, hogy a közép-kelet-európai piac nagyon fontos számunkra. Ezért örvendetes, hogy ez a piac dinamikusan fejlődik.
Túlélési stratégia
Az új modellek bemutatásának alkalmából sajtótájékoztatót tartott az Iveco kereskedelmi alelnöke Franco Fenoglio. Az alelnök az újságírói kérdésekre válaszolva kifejtette az Iveco stratégia és fejlesztési elképzeléseit, elmondta, hogyan látja a magyar haszongépjármű piac sajátosságait, fölvázolta az Iveco világpiacon elért eredményeit és elmondta véleményét a Fiat pillanatnyi gyengélkedéséről is.