2p

A 11 éves szakmai tapasztalattal rendelkező Szommer Zsófia személyében új ügyfélkapcsolati vezetőt nevezett ki az az Arcus Comm. Az Arcus Interactive Group interaktív ügynökségéhez a TBWA Reklámügynökségtől érkezett, ahol többek között a Nissan regionális ügyfélkapcsolati vezetője volt.

Szommer Zsófia

Szommer Zsófia 1998-ban diplomázott az International Business Schoolban kommunikáció és európai üzleti tudományok szakirányon, emellett megszerezte IAA diplomáját is.

Pályafutása során a Grey, az Ammirati Puris Lintas, a Partners J. Walter Thompson és a TBWA nemzetközi reklámügynökségeknél dolgozott, ahol az ügyfélkapcsolati vezetőtől a stratégiai tervezésig, illetve új üzletek megszerzéséig kamatoztatta tudását.

Az ATL, BTL és „új média” területén számos nemzetközi és hazai ügyfél kommunikációját segítette sikerre vinni. Többek között az Unilever, a Nestlé, a Kraft Foods, a Lego, a BAT, az Adidas, a Raiffeisen Bank és a Dreher Sörgyárak márkáin dolgozott. Az Arcus Commhoz a TBWA Reklámügynökségtől érkezett, ahol többek között a Nissan regionális ügyfélkapcsolati vezetője volt.

Szommer Zsófia pályafutása során olyan szakmai elismerésekhez vezette ügynökségét és ügyfeleit, mint: 2007 - Hipnózis Reklámverseny, kreatív média kategória, első hely; 2005 - Bronz Penge, Promóciós kategória; 2005 - Lolly Pop, Legkreatívabb promóciós megoldás; 2004 - Effie bronz, imidzs-kampány.

További karrier híreket Egyről kettőre rovatunkban olvashatnak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!