A BMW North America eddigi ügynöksége a Mendelsohn/Zien volt. A cég tíz évig dolgozott a bajor autógyárnak, ám úgy tűnik az együttműködésnek most vége szakad. A bajor céghez közelálló források szerint - számolt be az adage.com a központ ügynöksége a Publicis Groupehoz tartozó Fallon sem propagálja a Mendelsohn/Zien további megbízását. Az eddigi ügynökségnél úgy kommentálták az eseményeket, hogy az elmúlt időszakban erősen változott a BMW marketing vezetése, valószínű ezért kívánnak új utakon járni.
A beszámoló szerint 2002-ben a teljes reklámöltés 120 millió dollárra rúgott a TNS Media Intelligence/CMR adatai szerint a BMW-nél. Az észak-amerikai megbízást a szakemberek 30 millió dollárosra becsülik.
Ügynököt keres a BMW
A BMW észak-amerikai egysége új ügynökséget keres. A 76 kereskedőt felölelő hálózat reklámbüdzséje a hírek szerint 30 millió dollár.