
A Tribal DDB, a világ első digitális ügynöksége jelentősen fokozza magyarországi tevékenységét. Ennek jegyében Christoph Hillét nevezték ki a Tribal DDB hazai vezetőjévé.
A DDB Csoportnál eltöltött tíz év alatt Christoph Hille az interaktív stratégiák és a márkaépítés területén végzett nélkülözhetetlen munkát. A Tribal DDB München tanácsadási vezetőjeként többek között olyan ügyfeleken dolgozott, mint a McDonald's, a Henkel, a Sony Mobile, a Bosch és a Vodafone. Emellett ügyfélkapcsolati igazgatóként és vezető projekt menedzserként is tevékenykedett. Ezt követően bízták meg a Tribal DDB magyarországi irodájának vezetésével.
A szakember feladata, hogy a jelenleg szinte kizárólag csak gyártással foglalkozó digitális szolgáltatási kínálatot kiterjessze úgy, hogy az magában foglalja a márkaépítést, a digitális technológiákat és a felhasználói élményeket is. "A Tribal DDB a legjobb a saját területén, remek ötleteket és példa nélkül álló márkaimázst szállítva ügyfeleinek. Izgatottan várom, hogy Magyarországon is bizonyíthassunk." - nyilatkozta Christoph Hille.
A Tribal DDB budapesti irodája az ügynökségi hálózat tapasztalatait hozza a hazai piacra. Saját tevékenysége mellett a DDB irodájának interaktív partnereként is működik.
További karrier híreket Egyről kettőre rovatunkban olvashatnak.