1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Lowe GGK készítette a Szerencsejáték Rt. részére az Ötöslottó legújabb imázskampányát, amely szakított a korábbi, konzervatív kommunikációs vonallal és egy újfajta, fiatalosabb lendületet adott a márkának.

A háromféle reklám a televíziós csatornákon, a mozikban, valamint a sajtóban látható. A sorozat első tagjában a Dívával találkozhatunk, a szlogen: "És Ön várna 2 percig a lottózóban, hogy az egész világ Önre várjon?" A második sorozatban az Extrémet ismerhetjük meg a "És Ön játszana együtt milliókkal, hogy milliókkal játszhasson?" fősor kíséretében. A harmadik féle kreatív anyag az Idő Urára épül, melynek headline-ja: "És Ön ráér öt percre, hogy ráérjen egész életében?"

A reklámok olyan, különböző típusú embereket mutatnak be, akiknek valamilyen nyomós okuk van, hogy kerüljék a lottózókat. Ezzel a márka a fiatalabb, ingadozó, potenciális játékosokat kívánja elérni, akik többnyire nem lottóznak, csak ha kiugróan magas a nyereményösszeg.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!