A háromféle reklám a televíziós csatornákon, a mozikban, valamint a sajtóban látható. A sorozat első tagjában a Dívával találkozhatunk, a szlogen: "És Ön várna 2 percig a lottózóban, hogy az egész világ Önre várjon?" A második sorozatban az Extrémet ismerhetjük meg a "És Ön játszana együtt milliókkal, hogy milliókkal játszhasson?" fősor kíséretében. A harmadik féle kreatív anyag az Idő Urára épül, melynek headline-ja: "És Ön ráér öt percre, hogy ráérjen egész életében?"
A reklámok olyan, különböző típusú embereket mutatnak be, akiknek valamilyen nyomós okuk van, hogy kerüljék a lottózókat. Ezzel a márka a fiatalabb, ingadozó, potenciális játékosokat kívánja elérni, akik többnyire nem lottóznak, csak ha kiugróan magas a nyereményösszeg.
Új Ötöslottó imázskampány
A Lowe GGK készítette a Szerencsejáték Rt. részére az Ötöslottó legújabb imázskampányát, amely szakított a korábbi, konzervatív kommunikációs vonallal és egy újfajta, fiatalosabb lendületet adott a márkának.