1p

Az Internet Advertising Bureau (IAB) hét új, az eddiginél nagyobb méretű , online hirdetési szabvány bevezetésére tett javaslatot.

Menedzsmetfórum

A c|net beszámolója szerint az Internet Advertising Bureau (IAB) hét új, az eddiginél nagyobb méretű , online hirdetési szabvány bevezetésére tett javaslatot. Az online hirdetés szabályozásával foglalkozó szervezet az IAB 1996-ban alkotta meg a ma is általánosan elfogadott bannerek méreteit. Az új hirdetési szabványok létrehozása a hatékonyság visszaesése miatt is fontos, hiszen 1999-ben még letöltés-kattintás arány 2%-os volt, addig tavaly már csak minden kétszázadik reklámcsíkra kattintottak a látogatók.
A most bevezetendő új szabványok elsősorban nagyobb méretűek lesznek, de jellegükben nem lesz változás, továbbra is "reklámcsíkok", "feljövő ablakok" lesznek.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!