2001. február 26. 11:00

Az Internet Advertising Bureau (IAB) hét új, az eddiginél nagyobb méretű , online hirdetési szabvány bevezetésére tett javaslatot.

Menedzsmetfórum

A c|net beszámolója szerint az Internet Advertising Bureau (IAB) hét új, az eddiginél nagyobb méretű , online hirdetési szabvány bevezetésére tett javaslatot. Az online hirdetés szabályozásával foglalkozó szervezet az IAB 1996-ban alkotta meg a ma is általánosan elfogadott bannerek méreteit. Az új hirdetési szabványok létrehozása a hatékonyság visszaesése miatt is fontos, hiszen 1999-ben még letöltés-kattintás arány 2%-os volt, addig tavaly már csak minden kétszázadik reklámcsíkra kattintottak a látogatók.
A most bevezetendő új szabványok elsősorban nagyobb méretűek lesznek, de jellegükben nem lesz változás, továbbra is "reklámcsíkok", "feljövő ablakok" lesznek.

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.