1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Internet Advertising Bureau (IAB) hét új, az eddiginél nagyobb méretű , online hirdetési szabvány bevezetésére tett javaslatot.

Menedzsmetfórum

A c|net beszámolója szerint az Internet Advertising Bureau (IAB) hét új, az eddiginél nagyobb méretű , online hirdetési szabvány bevezetésére tett javaslatot. Az online hirdetés szabályozásával foglalkozó szervezet az IAB 1996-ban alkotta meg a ma is általánosan elfogadott bannerek méreteit. Az új hirdetési szabványok létrehozása a hatékonyság visszaesése miatt is fontos, hiszen 1999-ben még letöltés-kattintás arány 2%-os volt, addig tavaly már csak minden kétszázadik reklámcsíkra kattintottak a látogatók.
A most bevezetendő új szabványok elsősorban nagyobb méretűek lesznek, de jellegükben nem lesz változás, továbbra is "reklámcsíkok", "feljövő ablakok" lesznek.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!