Az új, Platinum Lounge 120 négyzetméter területű, és egyidejűleg 50 utas vendégül látására alkalmas, biztosítva az internet- és faxvonal hozzáférést, fénymásolási lehetőséget, valamint étel- és italkínálatot. A szolgáltatás legnagyobb vevője a Lufthansa.
Az új exkluzív váró kialakítását a Ferihegy 2-es terminál schengeni elvek szerint történt szétválasztása indokolta.
A Celebi 2006 októberében vásárolta meg a ferihegyi repülőteret üzemeltető Budapest Airport Zrt.-től a légitársaságok földi kiszolgálással foglalkozó leányvállalatát 37 millió euróért. Azóta a Celebi 500 millió forint értékű beruházást hajtott végre. A cég jelentős összegeket fordított a munkavállalók képzésére, az informatikára és a kiszolgáló eszközpark bővítésére.
A társaság árbevétele 2007-ben elérte a hat milliárd forintot, 600 millió forinttal többet az előző évinél. Szabó Gábor megjegyezte, hogy már a Celebi megvásárlása előtt folyamatosan csökkentek a földi kiszolgálás átlagárai, és a tendencia azóta is folytatódik. Az erős forint miatt az euró alapú szolgáltatások bevételkiesést jelentenek a társaságnak - tette hozzá.
A Celebi és a Malév földi kiszolgáló tevékenysége mellett nemrégiben újabb társaság, a Menzies Aviation is versenybe szállt Ferihegyen.