Az Arcus Interactive Group interaktív marketing-kommunikációs megoldásokra szakosodott üzletága, az Arcus Comm két account-csapattal áll ügyfelei rendelkezésére. Bósza Zsolt 2007 végén érkezett az Arcushoz, mint az egyik account-csapat vezetője.
Bósza Zsolt a pécsi Janus Pannonius Tudományegyetem vizuális kommunikáció szakán szerzett diplomát. Diplomamunkája az internet és a klasszikus médiumok kapcsolatát vizsgálta. 2000 és 2002 között Ausztráliában végzett üzleti marketing kurzust (Kent College of Business and Marketing, Sydney).
Szakmai karrierjét a Pannon GSM kereskedelmi osztályán kezdte 1993-ban, kiemelt ügyfél értékesítési menedzserként, itt a nagyvállalati ügyfélkör kialakításában és ápolásában töltött be különböző szerepeket. Öt év után, 1997-ben igazolt át az Euroweb International kereskedelmi és marketing osztályára, mint termékfejlesztő.
A sydney-i tanulmányévek után a Marketline Rt. online aukciós termékét segítette a piacra bevezetni, ezzel párhuzamosan online termékekkel kapcsolatos fejlesztésekben független tanácsadóként is részt vett.
2004-ben mint e-commerce tanácsadó került a Sanoma Budapest Kiadói Rt. internet divízióhoz. 2006-tól az Interware Zrt. online média üzletágát vezette, innen érkezett 2007 őszén az Arcus Interactive Grouphoz, áll a társaság közleményében.
További karrier híreket Egyről kettőre rovatunkban olvashatnak.