Az alapítása óta eltelt közel 14 évben a Kirowski elsősorban a digitális marketing szolgáltatásaival és munkáival vált elismert ügynökséggé. Az elmúlt években azonban egyre több integrált kommunikációs megbízást kapott ügyfeleitől vagy nyert tenderen, így többek között az Adidasnak, a Magyar Postának, a T-Home-nak, T-Mobile-nak, T-Systemsnek, a Generalinak, Lapkernek valósított meg komplex kampányokat vagy offline munkákat.
A digitális háttérre támaszkodó komplex kommunikációs feladatokat a jövőben az újonnan csatlakozó account director, Nógrádi Réka irányítja.
Nógrádi Réka több mint 9 éves ügynökségi tapasztalattal rendelkezik, az utóbbi 6 évet az Ogilvy&Mather-nél töltötte, ahol jelentősebb ügyfelei a Pannon, a Ford, a GSK, a DHL, és korábban az Axelero voltak. Pályafutását a GreenLight reklámügynökségnél kezdte, ahol a Corinthia szállodalánccal kapcsolatos feladatokon, valamint a Pepsi márka promócióján dolgozott. A kirowskinál kiemelt ügyfele a Raiffeisen International.
A kirowski az elmúlt években fokozatosan bővítette csapatát a non-digitális területen már komoly tapasztalattal rendelkező szakemberekkel, ebben az időszakban csatlakozott Kiskádár Tamás, majd Havasi Zoltán.