1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Babucs Péter személyében májusban új art director csatlakozott a Grey/G2 reklámügynökséghez. A szakember a DDB-től érkezett.

Babucs Péter

Babucs Péter (25) a DDB Budapesttől érkezett az ügynökséghez, ahol közel három évig junior art directorként tevékenykedett. Ez idő alatt olyan brandeknek készített kampányokat, mint a Vodafone, a Magyar Telekom, a Borsodi vagy a McDonald's, de dolgozott többek közt az Orbit, az Amnesty International, a Volkswagen és a Douwe Egberts márkákon is.

Legnagyobb sikerének a Magyar Telekomnak készített Szurkolj szívből kampányt tartja, amellyel számos díjat is nyert: 2012-ben a Golden Drumon Grand Prix-t és aranyat, az idei Arany Pengén pedig két további aranyat érdemelt. „Bízom benne, hogy az új csapatomban is jó kampányokat tudunk megvalósítani és az eddigiekhez hasonló sikereket érünk majd el” – mondta kinevezésekor Babucs Péter.

A Grey/G2 új art directora a Visart Művészeti Akadémián diplomázott, majd elvégezte a MOME digitális design kurzusát is.

További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!