Az Inditex a forgalmát tekintve Európa második legnagyobb ruházati vállalata, az első a Hennes & Mauritz. A spanyol cég ezzel a lépéssel megerősítette azt a tényt, miszerint az egyesek által telített ruházati piacon potenciális fejlődési lehetőséget jelentenek a kellékek, így a cipők, övek, kesztyűk, sálak és egyéb idénycikkek.
Az ágazatnak nem csak a luxuscégei, de a hazai vásárlók által kedvelt középkategóriás üzletei is sikert sejtetnek tehát a kiegészítőkre specializált boltokban, vagy ahogy a szakmában hívják, accessories shopokban. A kiegészítőkből ugyanis egy általános vásárlás során sokkal több fogy, mint a hagyományos ruházati cikkekből - számol be a Világgazdaság.
Új céget alapít hazánkban a Zara tulajdonosa
Új leányvállalatot alapít a Magyarországon immár öt márkát értékesítő Inditex SA. A spanyol konszern új lánca a többihez hasonlóan nemzetközi lesz, s kizárólag kiegészítőket forgalmaz majd - erősítette meg a Világgazdaság információit a társaság kommunikációs osztálya.