1p

Új leányvállalatot alapít a Magyarországon immár öt márkát értékesítő Inditex SA. A spanyol konszern új lánca a többihez hasonlóan nemzetközi lesz, s kizárólag kiegészítőket forgalmaz majd - erősítette meg a Világgazdaság információit a társaság kommunikációs osztálya.

Az Inditex a forgalmát tekintve Európa második legnagyobb ruházati vállalata, az első a Hennes & Mauritz. A spanyol cég ezzel a lépéssel megerősítette azt a tényt, miszerint az egyesek által telített ruházati piacon potenciális fejlődési lehetőséget jelentenek a kellékek, így a cipők, övek, kesztyűk, sálak és egyéb idénycikkek.

Az ágazatnak nem csak a luxuscégei, de a hazai vásárlók által kedvelt középkategóriás üzletei is sikert sejtetnek tehát a kiegészítőkre specializált boltokban, vagy ahogy a szakmában hívják, accessories shopokban. A kiegészítőkből ugyanis egy általános vásárlás során sokkal több fogy, mint a hagyományos ruházati cikkekből - számol be a Világgazdaság. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!