2p

A Pepsi üdítőital-gyártó azt tervezi, hogy fő terméke, a kóla csomagolása sűrűn változik majd a jövőben. Ez egy agresszívabb marketingstratégia része, amely a vállalat édesítőszeres termékekeit és gyümölcsitalait is érinti - jelentették be a cég vezetői.

A Pepsi marketingesei jelezték, hogy a cég egy új hirdetési kampánnyal is jelentkezik jövőre "Feel the Pepsi" szlogennel - írja az Advertising Age.

Down Hudson, a Pepsi-Cola észak-amerikai vezérigazgatója szerint ezzel azt az üzenetet akarják eljuttatni a vásárlókhoz, hogy a szénsavas üdítőitalok, amelyeket annyira szeretnek, egészségesebbé válnak.

A cég egy tervezett terméke a Tava, egy szénsavas gyümölcsital, amely vitaminokat és krómot tartalmaz; ez utóbbi olyan ásványi anyag, amely az anyagcsere fokozását és a fogyókúrát segíti. A PepsiCo piacra dobja a Gatorade AM-et is, amely egy izotónikus ital, és az enyhébb ízeket kedvelő sportolóknak szánják.

A Tropicana termékek is új csomagolást kapnak a jövőben, ez vonatkozik a főként a szupermarketekben értékesített Tropicana Pure 100 százalékos dzsúszra is. A Tropicana Essential pedig az omega-3 zsírsavtartalma miatt lesz jelentős, amely a szív- és érrendszeri megbetegedésektől véd.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!