1p

Idén a "dohányellátás" is változik a Szigeten, ugyanis a mostani rendezvényre kiírt tendert heves csatában a BAT British American Tobacco helyett a nagy rivális Philip Morris Magyarország nyerte, számol be a Napi Gazdaság.

A BAT évek óta jelen van a Szigeten, ám a konkurens olyan jelentős összeget ajánlott a részvételért, amelyet a cég már nem kívánt túllicitálni. A gyártók versenye a Sziget-részvételért nem véletlen.

A kizárólagos standokon a jelen levő gyártó promócióval egybekötött piackutatást is végez, amely masszív adatbázissal szolgál arról, hogy a 18. életévüket betöltött, de még erősen a fiatal korosztályhoz tartozó dohányosok milyen márkákat kedvelnek, mennyi pénzt áldoznak káros szenvedélyükre és milyen a hozzáállásuk a gyártó egyes márkáihoz.

A Sziget nemcsak a dohánygyártóknak, hanem sok más, a szórakoztatóiparban jelen levő gyártónak és szolgáltatónak is lehetőséget kínál a piackutatásra, hiszen a fesztivál egyfajta korcsoportos információs inkubátorként is működik, írja a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!