2008. augusztus 5. 06:19

Idén a "dohányellátás" is változik a Szigeten, ugyanis a mostani rendezvényre kiírt tendert heves csatában a BAT British American Tobacco helyett a nagy rivális Philip Morris Magyarország nyerte, számol be a Napi Gazdaság.

A BAT évek óta jelen van a Szigeten, ám a konkurens olyan jelentős összeget ajánlott a részvételért, amelyet a cég már nem kívánt túllicitálni. A gyártók versenye a Sziget-részvételért nem véletlen.

A kizárólagos standokon a jelen levő gyártó promócióval egybekötött piackutatást is végez, amely masszív adatbázissal szolgál arról, hogy a 18. életévüket betöltött, de még erősen a fiatal korosztályhoz tartozó dohányosok milyen márkákat kedvelnek, mennyi pénzt áldoznak káros szenvedélyükre és milyen a hozzáállásuk a gyártó egyes márkáihoz.

A Sziget nemcsak a dohánygyártóknak, hanem sok más, a szórakoztatóiparban jelen levő gyártónak és szolgáltatónak is lehetőséget kínál a piackutatásra, hiszen a fesztivál egyfajta korcsoportos információs inkubátorként is működik, írja a Napi Gazdaság.

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.