1p

Idén a "dohányellátás" is változik a Szigeten, ugyanis a mostani rendezvényre kiírt tendert heves csatában a BAT British American Tobacco helyett a nagy rivális Philip Morris Magyarország nyerte, számol be a Napi Gazdaság.

A BAT évek óta jelen van a Szigeten, ám a konkurens olyan jelentős összeget ajánlott a részvételért, amelyet a cég már nem kívánt túllicitálni. A gyártók versenye a Sziget-részvételért nem véletlen.

A kizárólagos standokon a jelen levő gyártó promócióval egybekötött piackutatást is végez, amely masszív adatbázissal szolgál arról, hogy a 18. életévüket betöltött, de még erősen a fiatal korosztályhoz tartozó dohányosok milyen márkákat kedvelnek, mennyi pénzt áldoznak káros szenvedélyükre és milyen a hozzáállásuk a gyártó egyes márkáihoz.

A Sziget nemcsak a dohánygyártóknak, hanem sok más, a szórakoztatóiparban jelen levő gyártónak és szolgáltatónak is lehetőséget kínál a piackutatásra, hiszen a fesztivál egyfajta korcsoportos információs inkubátorként is működik, írja a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!