December 10-én délután új elnököt és elnökséget választott a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tagsága – méghozzá a novemberben elfogadott új struktúra szerint. Az elnök a következő 3 évben Mezriczky László, eddigi alelnök lesz.
A Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeumban tartotta tisztújító közgyűlését az MRSZ. A tagság az új rendszer alapján mind a megbízói, mind a szolgáltatói, mind a médiaszektorból hat-hat képviselőt választhattak, akik közül a legtöbb szavazatot kapó egy-egy személy egyben alelnöki megbízatást is kap. Az elnökségnek tagja ezen felül az MRSZ tagozatai közül szintén hatnak a vezetője, akiket kortesbeszédeik alapján ugyanez a Közgyűlés választ ki. Az elnök megválasztása külön listáról történik, személye szektorfüggetlen. A korábbi rendszerhez hasonlóan nem választással kerül be az elnökségbe, hanem automatikusan a Jogi Bizottság és a Reklámetikai Bizottság vezetője.
A három alelnök a szavazatok száma alapján Zentai István, Botond Szabolcs és Szabó Erik lett. A fent felsorolt személyeken kívül a két bizottsági elnök is elnökségi tagságot kap, őket azonban majd az új elnök kéri fel.
Az újonnan megválasztott elnök, Mezriczky László elmondta: "Erős alapokkal rendelkező, elismert szövetség vezetését vehetem át elődömtől, Nagy Bálinttól. Feladatunk most a nemrégiben elfogadott új szervezeti struktúrára alapozva folytatni a közös munkát és megszervezni az új elnökség és ügyvezetés működését. Meggyőződésem, hogy a Magyar Reklámszövetség méltó képviselője lesz a kommunikációs szakmának az elkövetkező években is."
Menedzsment Fórum