1p

Kozák Ákost, a Gfk Hungária igazgatóját választották meg a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) új elnökévé, az új alelnök Simon András, a Magyar Telekom csoport kommunikációs igazgatója lett az MMSZ tisztújító közgyűlésén.

A kedden megtartott közgyűlésen megválasztották az MMSZ új, az elnökkel és az alelnökkel együtt 15 tagú elnökségét is. Az elnökségi tagok közül többen az elmúlt években is betöltötték ezt a pozíciót - áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.

A szervezet eddigi elnöke, Horváth Krisztina, a Raiffeisen Bank vezérigazgató-helyettese bővülő munkahelyi elfoglaltsága miatt nem jelöltette magát.

A közlemény szerint Kozák Ákos hangsúlyozta: törekszik majd a szövetségben a kis- és középvállalati (kkv) szektor és a nagyvállalatok egyensúlyára, de kiemelte a marketinglobbi, a képzés, és az aktív kommunikáció szerepét is. Megjegyezte, hogy a szakmai szövetségek, egyesületek piacán is verseny van és ebben a "zajban" az eddiginél hangsúlyosabban kíván megjelenni az MMSZ.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!