A cég magyarországi leányvállalatai egyébként több mint hétszáz dolgozót foglalkoztatnak, és 1997 óta hazánkban működik a 14 országot összefogó régiós igazgatóság is.
Dimitrios Gatsonis, a Budapest Airport (BA) vezérigazgató-helyettese a sajtótájékoztatón emlékeztetett arra, hogy a német légitársaság első gépének érkezésének évében, 1967-ben 537 ezer utasa volt Ferihegynek, tavaly viszont már több mint 8,3 millió. Akkoriban kevés nemzetközi járat volt, most több mint ötven légitársaság száznál is több menetrend szerinti járatot üzemeltet.
A BA vezetője kitért korábbi ígéreteikre: az új tulajdonos hosszú távú kötelezettséget vállalt a fejlesztésekre, így legalább 260 millió eurót költenek majd el a jelenlegi terminálokra és egy új cargobázis létesítésére.
Ami a Lufthansa sármelléki járatokkal kapcsolatos terveit illeti, Tamur Goudarzi-Pur annyit közölt: a szezon zárása után üzletileg értékelik az elmúlt időszakot, tárgyalnak a repülőteret üzemeltető céggel, és ezután dől el ezen járatok jövője.
MTI
/Menedzsment Fórum