1p

A kültéri hirdetés olyan idős, mint maga a reklám, de úgy tűnik, a közeljövőben új erőre kap az öreg médium. Sőt, ahogy az új digitális média átformálja az iparágat, az internet után a kültéri reklámok fognak következni a rájuk költött összeg növekedésének alapján - legalábbis ez derül ki az eMarketer friss tanulmányából.

Az elemzés szerint 2006 és 2011 között 6,8 milliárd dollárról 10,2 milliárdra növekszik majd a kültéri reklámokra költött pénzösszeg csak az Egyesült Államokban. Míg az egyéb tradicionális reklámformák az egyre újabb felületek megjelenésével veszítenek pozícióikból, addig a kültéri hirdetések egyre erősödnek - állítják a szakemberek.

A tévés és rádiós reklámoktól eltérően a kültériek immúnisak az internet támadásaira, sőt, az új médiumok megjelenésével egyre hatékonyabbá és csábítóbbá is válik a hirdetők számára. A kültéri reklámformák közül az eMarketer előrejelzése szerint a videoreklám fog a leggyorsabb ütemben hódítani a közeljövőben, 2011-re megduplázódik az ilyen hirdetésekre költött összeg.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!