1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A kültéri hirdetés olyan idős, mint maga a reklám, de úgy tűnik, a közeljövőben új erőre kap az öreg médium. Sőt, ahogy az új digitális média átformálja az iparágat, az internet után a kültéri reklámok fognak következni a rájuk költött összeg növekedésének alapján - legalábbis ez derül ki az eMarketer friss tanulmányából.

Az elemzés szerint 2006 és 2011 között 6,8 milliárd dollárról 10,2 milliárdra növekszik majd a kültéri reklámokra költött pénzösszeg csak az Egyesült Államokban. Míg az egyéb tradicionális reklámformák az egyre újabb felületek megjelenésével veszítenek pozícióikból, addig a kültéri hirdetések egyre erősödnek - állítják a szakemberek.

A tévés és rádiós reklámoktól eltérően a kültériek immúnisak az internet támadásaira, sőt, az új médiumok megjelenésével egyre hatékonyabbá és csábítóbbá is válik a hirdetők számára. A kültéri reklámformák közül az eMarketer előrejelzése szerint a videoreklám fog a leggyorsabb ütemben hódítani a közeljövőben, 2011-re megduplázódik az ilyen hirdetésekre költött összeg.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!