Az elemzés szerint 2006 és 2011 között 6,8 milliárd dollárról 10,2 milliárdra növekszik majd a kültéri reklámokra költött pénzösszeg csak az Egyesült Államokban. Míg az egyéb tradicionális reklámformák az egyre újabb felületek megjelenésével veszítenek pozícióikból, addig a kültéri hirdetések egyre erősödnek - állítják a szakemberek.
A tévés és rádiós reklámoktól eltérően a kültériek immúnisak az internet támadásaira, sőt, az új médiumok megjelenésével egyre hatékonyabbá és csábítóbbá is válik a hirdetők számára. A kültéri reklámformák közül az eMarketer előrejelzése szerint a videoreklám fog a leggyorsabb ütemben hódítani a közeljövőben, 2011-re megduplázódik az ilyen hirdetésekre költött összeg.
Új erőre kap a kültéri reklámozás
A kültéri hirdetés olyan idős, mint maga a reklám, de úgy tűnik, a közeljövőben új erőre kap az öreg médium. Sőt, ahogy az új digitális média átformálja az iparágat, az internet után a kültéri reklámok fognak következni a rájuk költött összeg növekedésének alapján - legalábbis ez derül ki az eMarketer friss tanulmányából.