A 4!-es csatorna, a storytv 2005. augusztus 10-én jött létre, és decemberben kezdte meg sugározni adását. A Sanoma Budapest előbb 25 százalékos, majd 2006 márciusától 67 százalékos tulajdonosa lett a sztárcsatornának. A Sanoma Budapest a 4-es csatorna életre hívásával teljesen új piacra terjesztette ki tevékenységét. Mivel a kiadó új belépőnek számít a tévés hirdetési piacon és ugyanakkor az erre a területre való sikeres kilépés idén és az elkövetkező években a Sanoma Budapest egyik kiemelt fontosságú feladata, az új értékesítési terület kiépítésével May Józsefet bízta meg.
May József, aki elismert szakember a hirdetési piacon, 2001 óta a Sanoma Budapest magazinértékesítési tevékenységét irányította. A szakember június 1-től tévés hirdetési igazgatóként felel a tevékenység kereteinek megteremtéséért, az árbevételi tervek teljesítéséért, a szponzori csomagok és a spotok értékesítéséért, a hatékony működéshez szükséges személyes kapcsolatok kialakításáért. Az új pozíció mellett 2006. augusztus 31-ig a Sanoma Budapest magazinértékesítési területét is irányítja.