2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

2006. június 1-től May József, a Sanoma Budapest hirdetési igazgatója látja el a 4!-es csatorna, a storytv hirdetési igazgatói teendőit.

May József

A 4!-es csatorna, a storytv 2005. augusztus 10-én jött létre, és decemberben kezdte meg sugározni adását. A Sanoma Budapest előbb 25 százalékos, majd 2006 márciusától 67 százalékos tulajdonosa lett a sztárcsatornának. A Sanoma Budapest a 4-es csatorna életre hívásával teljesen új piacra terjesztette ki tevékenységét. Mivel a kiadó új belépőnek számít a tévés hirdetési piacon és ugyanakkor az erre a területre való sikeres kilépés idén és az elkövetkező években a Sanoma Budapest egyik kiemelt fontosságú feladata, az új értékesítési terület kiépítésével May Józsefet bízta meg.

May József, aki elismert szakember a hirdetési piacon, 2001 óta a Sanoma Budapest magazinértékesítési tevékenységét irányította. A szakember június 1-től tévés hirdetési igazgatóként felel a tevékenység kereteinek megteremtéséért, az árbevételi tervek teljesítéséért, a szponzori csomagok és a spotok értékesítéséért, a hatékony működéshez szükséges személyes kapcsolatok kialakításáért. Az új pozíció mellett 2006. augusztus 31-ig a Sanoma Budapest magazinértékesítési területét is irányítja.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!