2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A klasszikus - azaz a tévé-, a sajtó-, a rádió- és a közterületi - reklám a legtöbb márka esetében továbbra is erőteljesen fejlődik, miközben a technikai fejlődés, a felgyorsult élet megváltozó kommunikációja magával hozta a reklámtartalmak átalakulását is.

Maga a reklámszakma is erre alapoz, pontosabban arra - érvel Serényi János -, hogy a hihetetlenül sokrétű és mind gyorsabb társadalmi, gazdasági változások hatására a fogyasztó is minden korábbinál többet és gyakrabban változhat. Ezzel párhuzamosan nő a fogyasztói diverzifikáció. Mindez feltétlenül magával hozza a kutatások iránti igény alapos és látványos növekedését. Minden szereplő rákényszerül ugyanis a lehető legpontosabb és igazán naprakész információk ismeretére.

Humor és szleng

Az elkövetkező években a kommunikációs szakma végleg eltemeti azt az évtizedeken keresztül sokak által képviselt megközelítési módot, miszerint az ifjúság körében nem érdemes márkaépítéssel foglalkozni. A korábbi érvrendszerek némelyike ugyan továbbra is érvényes marad - például: az ifjúság rendkívül gyorsan vált márkát, médiahasználati szokásai igen gyorsan átalakulnak -, de a célcsoporttal kapcsolatos stratégiai megfontolások változnak: mind több cég érzi úgy, hogy egyszerűen nem engedheti meg magának e korábbi felfogást. A fiatalok vásárlóereje, véleménye, befolyásoló szerepe növekszik.

A stílust illetően Serényi János két uralkodó irányra szavaz. Egyrészt a jól bevált humorra, amely szinte mindenkor, minden célcsoportnál és márkánál igen jól működött és működik, másrészt a fiatalok sajátos nyelvezetére, ami érinti majd a szóhasználatot, a speciális stílust, hangulatot.

Biztosra vehető, hogy néhány megdöbbentő média is színre lép. Itt elsőként az égbolton megjelenő reklámok gazdagodására utal Serényi János. Ugyancsak jelentősen emelkedik majd az eladáshelyi kommunikációra fordított pénz és az ottani meghökkentő ötletek száma. A gyanútlan fogyasztó mind több érzékszerve kerül majd komoly megpróbáltatások elé.


Megjelent a Piac és Profit 2003. októberi számában


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!