A korábbi emailes levelekhez hasonlóan a mostani, "CIB Bank ([email protected])" feladójú és "Fontosnak !" tárgyú elektronikus leveleket is rossz magyarsággal írtak.
A levél teljes szövege az alábbiakban olvasható:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Adataink azt mutatják, hogy az online számla zárolták miatt
következ ok miatt.
1. Jelentkezzen be a kísérlet érvénytelen adatokat.
2. Hiányos frissítését CIB Online számla..
Mi tanácsot Önnek, hogy visszaállítsa a CIB Online számla azonnal,
hogy elkerüljék végleges leállítása fiókját..
Kattintson az alábbi linkre, hogy állítsa vissza a CIB online számla:
CIB Online számla"
Legutóbb, tavaly decemberben az Erste, az októberben az OTP, míg nyár közepén az MKB Bankot érte az ügyfél-azonosítók megszerzésére irányuló adathalász (más néven phishing) támadáskísérlet.
Menedzsment Fórum