Irwin Gotlieb, a GroupM nemzetközi vezérigazgatója bejelentette, hogy Schmidt-Vogel az elkövetkezendő hetekben foglalja el új pozicíóját, attól függően, hogy mikor nevezik ki utódját a MediaCom-nál.
Az új szerepkörében Schmidt-Vogel felel a teljes GroupM kereskedelmi aktivitásáért és döntéseiért, különös hangsúlyt helyezve a kereskedelmi folyamatok fejlesztésére. A GroupM leányvállalata a WPP csoportnak, melynek tagjai a Maxus, MediaCom, Mediaedge:cia és MindShare, áll a társaság közleményében.
Schmidt-Vogel korábban a MediaCom alapító vezetője volt, és az elmúlt 22 év során kulcsfontosságú szerepet játszott a vállalat növekedésében. Az alapítás óta a MediaCom a világ vezető médiaszolgáltató ügynökségévé vált közel 18 milliárd dollárdos forgalommal és számos irodával a világ 86 országában.
Schmidt-Vogelt 1996-tól az európai MediaCom elnöke-vezérigazgatója volt, majd 2002-ben nevezték ki a MediaCom Wordwide globális vezérigazgatójává.
Karrierjét 1976-ban a düsseldorfi Gramm & Grey-nél kezdte gyakornokként. 1980-ban az ügynökség vezető tervezőjeként, majd 1986-tól média igazgatóként folytatta pályafutását. 1988-tól a német MediaCom ügyvezető igazgatójaként dolgozott. "A vállalatnál eltöltött 32 év, és a MediaCom hálózatának világ méretű kiépítése után is változatlan lelkesedéssel tekintek az új kihívások elé" - mondta Schmidt-Vogel. Schmidt-Vogel továbbra is Berlinből irányítja a GroupM helyi képviseleteit.
További karrier híreket Egyről kettőre rovatunkban olvashatnak.