A napokban elindult a Kidsco Magyarországon. A nemzetközi hátterű gyermekcsatornát a Sparrowhawk Media, a DIC Entertainment (DIC) és a Corus Entertainment hozták létre. A csatornát Magyarország mellett Romániában, Oroszországban, Törökországban, Ukrajnában és Lengyelországban is ősszel indították el.
A Kidsco egy 24 órás, a hét minden napján fogható és több platformon alkalmazható csatorna, amely erőszaktól és reklámtól mentes környezetben szórakoztatja a gyermekeket, áll a közleményben.
A társaság vezetői szerint a kábelszolgáltatók részéről pozitív fogadtatást tapasztaltak, amit a minőségi tartalommal és a megfelelő szakmai háttérrel magyaráznak. A csatornán számos nemzetközi szinten ismert mesehős kalandjait (pl.: Babar, Franklin, Tintin, Rolie Polie Olie) követhetik nyomon a gyerekek.
Nem a Kidsco az egyetlen ősszel debütált gyermekcsatorna, október elején jelentették be, hogy Magyarországon is elindul az óvodásoknak szóló JimJam tévécsatorna. Ez utóbbit a Liberty Global európai tartalomszolgáltató vállalata, a Chellomedia, valamint a piacvezető, gyermekműsorgyártó és jogtulajdonos HIT Entertainment közös vállalkozásban üzemeltetik.
A két új adónak ugyanakkor olyan a hazai piacon közkedvelt csatornákkal kell versenyeznie, mint a piacvezetőnek tartott Minimax, illetve az üldözői, a Cartoonnetwork, a Jetix vagy a Nickelodeon.