1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A jövő év júniusában négymillió eurós beruházás eredményeként új hotelmárka jelenik meg a hazai piacon, akkor nyílik ugyanis a Mercure Budapest Nemzeti átalakításának befejezése után az Accor-szállodacsoport MGallery brandjének első hazai tagja, írja a Napi Gazdaság.

A láncot alig egy hónapja indította útjára a vállalat, és olyan, nem standardizált hoteleket tömörít majd, amelyek valamilyen egyedi tulajdonsággal (elhelyezkedés, szolgáltatások, építészeti értékek) rendelkeznek.

A jelenleg nyolc szállodából álló MGallery 2010-re negyventagúra bővül - nyilatkozta Király Zoltán, az Accor Hospitality Magyarország marketingigazgatója.

Az új prémium hotel négy csillag superior besorolású lesz, a tervezett nyolcvan szoba - köztük két apartman - modern berendezést kap, lesz bennük lcd-tévé és ingyenes internet-hozzáférés is. Ezek mellett számos prémium szolgáltatást is nyújt majd a vendégeknek, ilyen például a 24 órás szobaszerviz, mosodai és vegytisztítás és limuzinszolgálat is, számol be a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!