1p

A jövő év júniusában négymillió eurós beruházás eredményeként új hotelmárka jelenik meg a hazai piacon, akkor nyílik ugyanis a Mercure Budapest Nemzeti átalakításának befejezése után az Accor-szállodacsoport MGallery brandjének első hazai tagja, írja a Napi Gazdaság.

A láncot alig egy hónapja indította útjára a vállalat, és olyan, nem standardizált hoteleket tömörít majd, amelyek valamilyen egyedi tulajdonsággal (elhelyezkedés, szolgáltatások, építészeti értékek) rendelkeznek.

A jelenleg nyolc szállodából álló MGallery 2010-re negyventagúra bővül - nyilatkozta Király Zoltán, az Accor Hospitality Magyarország marketingigazgatója.

Az új prémium hotel négy csillag superior besorolású lesz, a tervezett nyolcvan szoba - köztük két apartman - modern berendezést kap, lesz bennük lcd-tévé és ingyenes internet-hozzáférés is. Ezek mellett számos prémium szolgáltatást is nyújt majd a vendégeknek, ilyen például a 24 órás szobaszerviz, mosodai és vegytisztítás és limuzinszolgálat is, számol be a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!