2p

Csütörtöktől Schatz Péter az MTV Üzleti és Termékfejlesztési igazgatója. A posztot máig betöltő Fischer András a T-Onlinenál folytatja pályafutását.

Schatz Péter

Fischer András 2004. decembere óta a minőségi európai közszolgálatiság elvei szerint alakította át a Magyar Televízió marketing, kereskedelmi és kommunikációs tevékenységét. Irányítása alatt a reklámbevételek - olimpia, labdarúgó Eb nélkül is - növelték az előző évi eredményeket - tartalmazza az MTV sajtóközleménye.

A Magyar Televízió gazdálkodásában 2005 mérföldkő volt. A nemzeti közszolgálati főadó üzemi és mérleg szerinti eredménye pozitív lett. A közszolgálati televízió részvénytársasággá alakításától, 1996-tól 2002-ig drámai ütemben és mértékben romlott az intézmény alaptevékenységének eredményessége. Azonban a gazdálkodás javulása az elmúlt két évben - részben Fischer András hathatós közreműködésével - látványos volt. Az igazgatónak meghatározó befolyása volt az új média terület fejlődésének megugrására is.

Schatz Péter (41) képesítése és végzettségei szerint pszichopedagógus, műtárgybecsüs, reklám szakközgazdász. Multinacionális cégeknél (Burger King, Levi Strauss) eltöltött egy évtized után, 1998 óta dolgozik az elektronikus médiában. 6 évig a Danubius médiacsoportnál, majd másfél évig (2005 februárjától) promóciós vezetőként az MTV-ben Fischer András közvetlen munkatársa.

A 2006-os kereskedelmi tervek és célok a Magyar Televízióban változatlanok.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!