
Fischer András 2004. decembere óta a minőségi európai közszolgálatiság elvei szerint alakította át a Magyar Televízió marketing, kereskedelmi és kommunikációs tevékenységét. Irányítása alatt a reklámbevételek - olimpia, labdarúgó Eb nélkül is - növelték az előző évi eredményeket - tartalmazza az MTV sajtóközleménye.
A Magyar Televízió gazdálkodásában 2005 mérföldkő volt. A nemzeti közszolgálati főadó üzemi és mérleg szerinti eredménye pozitív lett. A közszolgálati televízió részvénytársasággá alakításától, 1996-tól 2002-ig drámai ütemben és mértékben romlott az intézmény alaptevékenységének eredményessége. Azonban a gazdálkodás javulása az elmúlt két évben - részben Fischer András hathatós közreműködésével - látványos volt. Az igazgatónak meghatározó befolyása volt az új média terület fejlődésének megugrására is.
Schatz Péter (41) képesítése és végzettségei szerint pszichopedagógus, műtárgybecsüs, reklám szakközgazdász. Multinacionális cégeknél (Burger King, Levi Strauss) eltöltött egy évtized után, 1998 óta dolgozik az elektronikus médiában. 6 évig a Danubius médiacsoportnál, majd másfél évig (2005 februárjától) promóciós vezetőként az MTV-ben Fischer András közvetlen munkatársa.
A 2006-os kereskedelmi tervek és célok a Magyar Televízióban változatlanok.