1p

A WELL Reklám- és PR ügynökség nyerte meg a Gyermelyi 2005 decemberében kiírt tenderét a vállalat teljes márkakommunikációjára.

Magyarország vezető tésztagyártója szeptemberben új reklámkampánnyal lép a közönség elé, melynek célja, a Gyermelyi "lovebrand" építése. A kommunikáció alapgondolata, hogy Gyermelyivel a tésztázás igazi közösségi élmény.

A tévé-spot és a print kampány mellett imageerősítő promóciók is színesítik majd a márkát. A médiatervezési és -vásárlási feladatokat a Maximize látja el. A tenderért a WELL mellett további négy ügynökség versengett.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!