1p

Fanta World Mangó néven új termékkel jelentkezik a Coca-Cola Magyarország, amit ismét egy újszerű kommunikációs eszközzel népszerűsít a cég.

A Fanta Világ sorozatból áprilistól elsőként a mangó ízű Fanta került forgalomba Magyarországon.

A termék népszerűsítéséhez a hagyományos marketing eszközök mellett a márka értékeihez - játékosság, vidámság, nyitottság - kapcsolódó, úgynevezett utcaszínházat is alkalmaz a Coca-Cola Magyarország. A cég kommunikációs vezetője, Szabó Ibolya elmondta: május 2-től úgynevezett "Fanta Bőrönd" emberek járják Budapest forgalmasabb csomópontjait, pályaudvarait. Színészeink játékos, humoros módon bemutatják a Fanta Világ életérzést, amely hazánkba is megérkezett.

Idén márciusban a Fanta Zsonglőrök szórakoztatták az utca embereit - áll a társaság közleményében.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!