1p

Az ügynökség jegyzi a közlejövőben induló British Airways és United Way kampányokat.

A légitársaság május második felében 2001. szeptember 11-e óta az első nagy szabású kampányát indítja el. Az akció apropója, a British Airways 35 éve van jelen Magyarországon. A promóciót a Sláger és Danubius rádiókban lesz hallható, a médiaügynökség a Zenith Média, a kampányt a Publicis jegyzi.

Az amerikai közhasznú szervezet – a United Way - vidám, mosolygós tcr-hirdetéseinek célja a fogyatékosok helyzetére való figyelemfelhívás, és a helyzet megoldására rámutatás - az alapítvány, amely híd szerepet játszik az adományozók és a rászorulók között. A kreatívok a nyár elején óriásplakáton jelennek meg.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!