A marketing, reklám és értékesítés területén több mint 10 éves tapasztalattal rendelkező új igazgató ezentúl a Metropol napilap magyarországi teljes kereskedelmi tevékenységének irányításáért lesz felelős, áll a társaság közleményében.
A kezdetben ügyféloldalon marketingesként tevékenykedő szakember 2000-ben egy rövid reklámügynökségi kitérő után az RMB Hungary médiakutatási menedzsere lett. Később több pozíciót betöltve 2003 februárjától már értékesítési igazgatóként dolgozott. 2005-től média- és médiamarketing-tanácsadással is foglalkozott az RMB Consulting keretein belül.
A RMB-nél töltött több mint hét esztendőt követően a tavalyi év márciusától kezdetben értékesítési vezető, majd 2008 nyarától kereskedelmi vezérigazgató-helyettes volt a Danubius Sales House-nál.
Az angolul kiválóan beszélő szakember alap (agrár) és másod- (marketing), illetve harmad- (informatikus) diploma megszerzése után is tovább folytatta tanulmányait, jelenleg a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem MBA szakán tanul.
További karrier híreket Egyről a kettőre rovatunkban olvashatnak.