1p

A General Motors (GM) azt tervezi, hogy 2009 második felében egy új kisméretű autóval bővíti indiai termékpalettáját, közölte a vállalat helyi vezetője.

Az új modell globális autó lesz, azonban elsősorban a feltörekvő piacokat célozzák meg, közölte Karly Slym egy sajtókonferencián.

Az előrejelzések szerint 2010-re a személyautók piaca meghaladhatja az évi kétmillió autót, s az eladott járművek mintegy kétharmada kisméretű gépkocsi lesz, számol be a Reuters hírügynökség.

A vállalat szerdán jelentette be, hogy a jövő héten nyíló második indiai autógyárának kiszolgálására egy motor- és váltógyárat is épít az ázsiai országban, hogy minél nagyobb szeletet tudjon kihasítani a világ egyik leggyorsabban fejlődő autópiacából.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!