Karvalics Attila augusztustól a nemzetközi márkaépítés vezetőjeként kezdett dolgozni, majd októberben bővült a feladatköre, miután a MOL őt nevezte ki az újonnan létrehozott vezetői pozícióra. A szakember a társasági kommunikáción belül Európában, a Közel-Keleten, Afrikában és a CIS országokban felel a stratégiai és üzleti kommunikációért, illetve nemzetközi márkaépítésért.
Mint arról korábban az mfor.hu is beszámolt, Karvalics egy év után távozott a Coca-Cola közkapcsolati és kommunikációs igazgatói posztjáról. A szakember több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik szervezetek irányítása, márkamenedzsment, marketing, kommunikáció, illetve üzleti kutatási projektek menedzsmentje terén.
Németországban, Freiburgban kezdte karrierjét egy multinacionális gyógyszeripari vállalat marketingosztályán, majd a következő 8 évben marketing és média területen tevékenykedett. Karvalics Attila 1997-től az SABMiller csoporthoz tartozó Dreher Sörgyárak Rt. kommunikációs igazgatójaként dolgozott tovább. Ezt követően az Expert MSC tanácsadócéget vezette, majd 2005-ben csatlakozott a Coca-Cola csapatához.