Az Omnicom Media Group Hungary kutatási igazgatói pozícióját Nagy Tamás tölti be 2011. január 1-től, aki a korábban távozó Mechler János helyét vette át.
Nagy Tamás a K&H bank marketing osztályán kezdte szakmai pályafutását 2001-ben. Ezt követően 2002-ben csatlakozott először az Omnicom cégcsoporthoz, ahol hat évig kutatás-fejlesztési területen dolgozott, majd a Pepsi médiatervezési, a későbbiekben pedig a Vodafone média-és stratégiai tervezési feladatait látta el az OMD-ben.
A médiaügynökségi oldalon szerzett széleskörű tapasztalatokat követően, 2009 tavaszától a Millward Brown Hungary Target Group Index (TGI) divíziójának munkatársa, ahol account managerként, majd a TGI divízió üzleti vezetőjeként dolgozott. Ezen a poszton feladati közé tartozott a TGI adatbázis ügyfeleivel történő kapcsolattartás, a divízió üzleti eredményeinek biztosítása, valamint részt vett a Millward-TNS konzorcium által megnyert olvasottság-mérési tenderhez kapcsolódó munkákban is.
Az Omnicom Media Group kutatási igazgatójaként elsődleges céljának tekinti a cégcsoport ügyfelei számára a stratégiai, és taktikai szintű döntéseket egyaránt támogató kutatási információk biztosítását, részben a meglévő források hatékonyabb kihasználására, részben új, a változó médiapiaci környezethez alkalmazkodó kutatási megoldásokra építve. A szakember hobbi szinten a Terepnapló blogot vezeti 2007 óta marketing, média, piackutatás témában.
További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.