2p

Személyi változásról döntött az Omnicom Media Group Hungary, Nagy Tamás lesz a cég új kutatási igazgatója.

Nagy Tamás

Az Omnicom Media Group Hungary kutatási igazgatói pozícióját Nagy Tamás tölti be 2011. január 1-től, aki a korábban távozó Mechler János helyét vette át.

Nagy Tamás a K&H bank marketing osztályán kezdte szakmai pályafutását 2001-ben. Ezt követően 2002-ben csatlakozott először az Omnicom cégcsoporthoz, ahol hat évig kutatás-fejlesztési területen dolgozott, majd a Pepsi médiatervezési, a későbbiekben pedig a Vodafone média-és stratégiai tervezési feladatait látta el az OMD-ben.

A médiaügynökségi oldalon szerzett széleskörű tapasztalatokat követően, 2009 tavaszától a Millward Brown Hungary Target Group Index (TGI) divíziójának munkatársa, ahol account managerként, majd a TGI divízió üzleti vezetőjeként dolgozott. Ezen a poszton feladati közé tartozott a TGI adatbázis ügyfeleivel történő kapcsolattartás, a divízió üzleti eredményeinek biztosítása, valamint részt vett a Millward-TNS konzorcium által megnyert olvasottság-mérési tenderhez kapcsolódó munkákban is.

Az Omnicom Media Group kutatási igazgatójaként elsődleges céljának tekinti a cégcsoport ügyfelei számára a stratégiai, és taktikai szintű döntéseket egyaránt támogató kutatási információk biztosítását, részben a meglévő források hatékonyabb kihasználására, részben új, a változó médiapiaci környezethez alkalmazkodó kutatási megoldásokra építve. A szakember hobbi szinten a Terepnapló blogot vezeti 2007 óta marketing, média, piackutatás témában.

További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!