Barcza Enikő az elmúlt mintegy hét év alatt a MASMI Hungary Piackutató Intézet Kutatásszervezési Osztályának vezetőjeként olyan ügyfelekkel dolgozott együtt, mint a British American Tobacco, a Raiffeisen Bank, a Ciao AG, valamint az ODC Services.
Megszerzett piackutatási tapasztalatait a jövőben a Hírek Média érdekeltségi körébe tartozó Maxima Kutatócentrum online piackutatási részlegének szakmai irányításában fogja tovább kamatoztatni. Kutatásvezetőként a szakember felel a Kutatócentrum szakmai irányításáért, feladatkörébe tartozik az új hazai és külföldi partnerek megkeresése, és további szakmai együttműködések kiépítése mellett az online piackutatás hazai népszerűsítése is.
Barcza Enikő az Eötvös Lóránd Tudományegyetem Tanárképző Főiskolai Karán végzett, majd a Külkereskedelmi Oktatási és Továbbképző Központ másoddiplomás képzésén szerzett marketing diplomát. Tárgyalóképes angol nyelvtudását - angol származású férje mellett - családi körben is napi szinten gyakorolja. Kedvenc szabadidős tevékenységei közé a röplabda, a spinning, a stratégiai játékok, valamint az olvasás tartozik.
További karrier híreket Egyről kettőre rovatunkban olvashat.